Profesionálům se dívali na prsty
Galerie(6)

Profesionálům se dívali na prsty

Partneři sekce:

Společnost Hansgrohe je lídrem v oblasti technologických inovací a designových řešení prostorů denní hygieny. Dva vítězi 2. ročníku mezinárodní studentské soutěže Axor H2O story měli jedinečnou příležitost přesvědčit se o tom na vlastní kůži. Na týdenní stáži v německém centru vývoje a výroby značky Axor získali cenné zkušenosti pro další profesionální růst.

Inspirující rozhovory s odborníky, designérské umění v praxi, velké plus pro nastartování kariéry, krásné prostředí Černého lesa. Těmito slovy hodnotí studenti Matyáš Kočnar a Matej Varga svoji výhru ve 2. ročníku soutěže Axor H2O story.

Výhra v podobě odborné stáže přímo ve výrobě značky Axor pootevřela jejím účastníkům dveře do první ligy designu a technologických inovací v oblasti prostorů pro denní hygienu. „Soutěž jako celek spolu s výhrou v podobě týdenní stáže v německém centru Axor pro mě znamená cenné zkušenosti do života. Zážitky ze stáže mohou být pro studenta klíčové při rozhodování, kterým směrem se vydat po škole, a mohou výrazně pomoct v dalším kariérním růstu,“ hodnotí přínos soutěže Matyáš Kočnar, vítěz hlasování odborné poroty Axor H2O story. Jako vítěz vybraný odbornou porotou získal také vzácnou příležitost představit svůj projekt Kampa na prestižní výstavě Designblok 2013 v Praze.

Když zkušenosti jsou víc než peníze
Účastníci stáže navštívili různá oddělení centra vývoje a výroby značky Axor – od oddělení konstrukce přes laboratorium vodního proudu až po oddělení marketingu a managementu značky. Dostali dokonce příležitost vidět a vyjádřit se k novému produktu, vlajkové lodi značky Axor, který bude již brzy oficiálně představen veřejnosti. „Velký dojem na mě udělalo nejen prostředí, kde se výroba Axor nachází, ale hlavně preciznost a důraz na kvalitu značky Axor, stejně jako skvělí lidé, které jsem zde potkal. Z finanční výhry bych neměl tolik profesních zkušeností a zážitků,“ uzavírá svoje dojmy ze stáže Matej Varga z Nitry, vítěz internetového hlasování.


 
Výhra v podobě týdenní stáže v německém centru vývoje a výroby značky Axor čeká i na vítěze 3. ročníku soutěže Axor H2O story.

Studenti vysokých škol se mohou registrovat a elektronicky odevzdat svůj soutěžní návrh do 31. května 2014 na www.h2ostory.cz.

ZDROJ: PR článek společnosti Hansgrohe CS s.r.o.