Inoutic se mění na Deceuninck
Deceuninck Group, přední výrobce okenních profilů a stavebních řešení, dnes oznamuje strategické rozhodnutí sloučit své značky výrobků Inoutic a Deceuninck pod jednu globální značku Deceuninck. Tímto rozhodnutím tak zahajuje rebranding značky Inoutic ve všech šestnácti zemích střední a východní Evropy, kde je značka zastoupena. Proces rebrandingu začne v těchto dnech a bude plně dokončen do stavebního veletrhu Fensterbau Frontale v roce 2020.
Francis Van Eeckhout, generální ředitel skupiny Deceuninck Group, komentuje toto strategické rozhodnutí: „Naším cílem je vytvořit jednu silnou globální značku, která přispěje k růstu a bude nadále posilovat naši vedoucí pozici na českém trhu, v Evropě a na celém světě. Tímto rozhodnutím se urychlí inovace a vývoj nových výrobků v rámci Evropy, odlišíme se od konkurence a našim obchodním partnerům poskytneme výhody, které pomohou i jejich podnikání.“
Rebranding značky také maximalizuje efekt investic do marketingu, např. titulárního sponzoringu cyklistického týmu Deceuninck – Quick-Step, které zvýší povědomí o značce Deceuninck a podpoří nejen vlastní podnikání společnosti, ale také byznys více než 4000 zákazníků Deceuninck ve více než 90 zemích.
Díky tomuto kroku může společnost Deceuninck dále investovat do inovativních ekologických řešení. Nabídka inovací, jako je Linktrusion, technologie založená na využití skleněných vláken poskytující nejlepší izolaci ve své třídě, Decoroc, technologie úpravy povrchu, která přinese bezkonkurenční nabídku barev, nebo patentovaný systém předokenních rolet PROtex 2.0, se tak otevře všem zákazníkům po celé Evropě.
„Nový přístup již přinesl první výsledky – ocenění za design pro náš okenní profilový systém Elegante, který byl vyvinut především pro zákazníky ve střední Evropě a nyní se, díky strategii jedné značky, bude v roce 2019 zavádět také v ostatních evropských zemích. Pokračovat budeme i ve vývoji dalšího profilového systému nové generace, který bude představen v březnu 2020 na veletrhu Fensterbau Frontale,“ komentuje Victoria Hemelaer, marketingová ředitelka společnosti Deceuninck.
ZDROJ: PR článek společnosti Deceuninck