SCHELL na velkolepé expozici představil na ISH kompletní sortiment
Suverénně nejsledovanější akcí v oboru sanity je již tradičně frankfurtský veletrh ISH. Pečlivé přípravy německého výrobce SCHELL se vyplatily a jeho stánek se po celou dobu veletrhu těšil obrovskému zájmu návštěvníků.
SCHELL opět vsadil na prostornou, ale přitom přehlednou expozici s jasným členěním sortimentu. Firemní barvy se rozprostřely na ploše celých 280 m², což umožnilo představit prakticky celý sortiment tohoto tradičního výrobce armatur.
Největší plocha byla věnována programovacímu a diagnostickému softwarovému systému eSchell, který umožňuje inteligentní hospodaření s vodou. Z tohoto důvodu začal SCHELL pro tento systém používat také nový, všeobecně srozumitelný název SWS (Schell Watermanagement System).
V uplynulých letech byl instalován ve více než stovce komerčních a veřejných budov v Německu a díky svému úspěchu dochází také k jeho inovacím. SCHELL jde v tomto ohledu s dobou, kdy se čím dál větší důraz klade na inteligentní domy a jejich provoz.
Na ISH si návštěvníci mohli proto vyzkoušet nový Bluetooth modul. Ten je napojený na elektronické armatury a lze jej snadno programovat a ovládat prostřednictvím aplikace v mobilním telefonu či tabletu. Komplexní systém SWS mohli návštěvníci na veletrhu sledovat v simulovaném provozu.
Nemenší zájem vzbudila také druhá část expozice, kde SCHELL představil všechny aktuální produkty včetně několika novinek. Jméno této firmy je prakticky synonymem pro rohové ventily a nebylo proto velkým překvapením, že na ISH představil jejich rozšířený sortiment.
Velký prodejní potenciál se skrývá také v připravovaných nových tlačných umyvadlových baterií a sprchových panelů. SCHELL zjednodušil své dvě oblíbené řady Petit (umyvadlové armatury) a Linus (sprchové panely) a dokázal díky tomu vyjít zákazníkům cenově velmi vstříc. V létě budou tyto nové verze armatur uvedeny do prodeje pod názvy Petit Trend a Linus Trend.
„Těšilo nás, že jsme na expozici po dvou letech opět uvítali spoustu odborných návštěvníků z České republiky a Slovenska,“ vzpomíná na letošní ročník obchodní manažer Schell pro ČR Aleš Řezáč.
„Tempo veletrhu je pokaždé velmi hektické, ale na to už jsme po mnoha absolvovaných ročnících připraveni a jsme rádi, když můžeme zájem obchodníků, instalatérů, projektantů nebo třeba novinářů uspokojit odborným výkladem a podrobnou prohlídkou naší expozice.“
Informace o firmě Schell najdete na stránkách www.schell.eu nebo se obraťte na přímý kontakt:
Ing. Aleš Řezáč, obchodní manažer ČR, tel.: +420 602 754 712
e-mail: ales.rezac@schell.eu, www.schell.eu
ZDROJ: PR článek společnosti SCHELL