Udržitelnost, koupelnové trendy, obnovitelné zdroje – to je ISH
Galerie(8)

Udržitelnost, koupelnové trendy, obnovitelné zdroje – to je ISH

Partneři sekce:

Na veletrhu, jenž je zaměřen na koupelny, obsluhu budov, rozvody energií, klimatizační systémy a obnovitelné zdroje, se představí nejnovější trendy a nové produkty, z nichž některé zde budou mít celosvětovou premiéru. Ve Frankfurtu nad Mohanem se ve dnech 10. až 14. března 2015 máte možnost setkat s cca 2 000 vystavovateli.

Jejich nabídka bude doplněna širokým doprovodným programem, jenž je vždy vítanou příležitostí nejenom k výměně informací, ale i k odborným a erudovaným diskusím o nejnovějším vývoji v tomto sektoru. Centrálním motivem veletrhu ISH je v roce 2015 téma „Komfort ruku v ruce s moderními technologiemi“. Na ISH je opravdu z čeho vybírat – voda i energie nabízejí nepřeberné množství nových nápadů a trendů

Třeba unikátní show ‚Pop up my Bathroom‘, kde se představí čtyři koncepce ideální koupelny. Trendy pro design a vybavení koupelen pro uživatele v různých životních fázích ruku v ruce s inovativním plánováním podlahové plochy koupelny a vhodnými rekonstrukčními technikami. Propracované scénáře přístupu k prostoru koupelny a jejímu řešení nabídnou pohledy z různých perspektiv.

Dobrodružství: děti potřebují koupelnu jako experimentální prostor

V ideálním případě je koupelna pro děti především zábavným místem, kde kolem sebe mohou stříkat vodu, dovádět v pěně nebo si hrát s plastovými hračkami. Často se však děti koupelen spíše obávají. Atmosféra bezpečí pomáhá více, než sebebarevnější koberečky. Děti jsou ale zvídavé a zvědavé a chtějí si vše osahat a vyzkoušet. Při plánování koupelny nesmí designérovi chybět empatie a dostatečný prostor k realizaci všech dětských potřeb.

Místo, kde individualista sní a odpočívá

Pro většinu lidí, kteří žijí sami, je koupelna místem, kde sní, upravují se, připravují se na náročný den a večer svůj den končí relaxací. Nemusejí se zabývat potřebami jiných uživatelů této koupelny, a proto vnímají dostatek místa pro své individuální potřeby. Mladší lidé, kteří žijí single, chtějí být flexibilní, zatímco starší touží po pohodlí a účelnosti – obé dává prostor individuálním preferencím. Koupelna se tak stává soukromou lázní, která harmonizuje tělo i duši pomocí osobních rituálů a sofistikované estetiky.

Rodiny potřebují prostor pro improvizaci

V bytě, kde žije společně několik lidí, se koupelna stává komunikačním uzlem. Většinou se jedná o dvojice nebo rodiny s dětmi, ale také rodiny, kde jeden či více členů potřebuje asistenci. Jsou to místa, kde se lidé setkávat musejí, a proto se zde často probírají rodinné problémy. V takovéto frekventované koupelně musí zařizovací předměty nabízet prostor k improvizaci.

Uživatelsky přátelská koupelna pro každý věk

Pokud je potřeba uvažovat o každém kroku tak, aby nikdo neuklouzl nebo nezakopl, potom bezpečí znamená svobodu, kdy se nemusíme zatěžovat bezpečnostními prvky a na každém kroku přemýšlet, jak a kam se hnout, abychom si my nebo naši blízcí neublížili. Pocit bezpečí poskytne dobře utkaná bezpečnostní síť, v níž nechybí známé prostředí, technické vymoženosti a bezbariérový životní prostor. „Koupelna ve znamení volnosti“ je technicky sofistikovaná, jednoduchá a umožňuje intuitivní využívání všech prvků.

Kampaně typu „’Pop up my Bathroom“ podporují zákazníky v jejich kreativitě a vyzývají je k odstranění překážek a stereotypů ve vnímání designu koupelny. Svoboda a volnost v kontextu koupelny neznamená totiž jen ergonomické, multifunkční a estetické zařizovací předměty, ale daleko více, než jen prostá bezbariérová řešení.

úvod
lístky
top témata
doprovodný program

Aktuální informace o veletrhu ISH naleznete na www.ish.messefrankfurt.com

Zdroj: PR článek společnosti Messe Frankfurt