Galerie(7)

Aluprof spouští kampaň „Zvládněte riziko změny klimatu, zvládněte náklady“. Prosazuje tak řešení, která zlepšují energetickou bilanci budov

Aluprof, lídr ve výrobě hliníkových systémů pro stavebnictví, se již řadu let intenzivně věnuje ochraně životního prostředí. Firma dodává inovativní ekologické výrobky, které zlepšují energetickou účinnost budov, což přispívá ke snižování nákladů na vytápění a chlazení. Aby mohla společnost ještě efektivněji prosazovat tato řešení, spustila kampaň „Zvládněte riziko změny klimatu, zvládněte náklady“, jejíž tváří se stal mezinárodní fotbalový rozhodčí Szymon Marciniak.

Okna a dveře s vysokou tepelnou izolací – úspora energie po celý rok

V rámci kampaně se Aluprof zaměřuje na propagaci svých klíčových produktů – moderních, energeticky úsporných hliníkových výrobků. Tato řešení, zahrnující tepelně izolovaná okna a dveře, jsou navržena pro budovy, které musí splňovat nejvyšší požadavky na energetickou účinnost. Díky použití inovativních izolačních materiálů a speciálních tepelných mostů mají vynikající izolační vlastnosti, což minimalizuje ochlazování místností v zimě a pronikání tepla v létě. To vede k nižším nákladům na vytápění a chlazení budov.

Zdroj: Aluprof

Je třeba zdůraznit, že vysoká tepelná izolace řešení od Aluprof jde ruku v ruce s atraktivním designem a vysokou funkčností. Výjimečným příkladem kombinace těchto vlastností jsou posuvné dveře se skrytým rámem MB-SKYLINE TYPE R a zdvižně posuvné dveře MB-82HS. MB-SKYLINE TYPE R, díky velmi úzkým profilům zajišťujícím maximální plochu zasklení, umožňuje panoramatický výhled do okolí při zachování vysoké tepelné izolace. MB-82HS dveře pak vynikají použitím prvků jako je zapuštěný práh, lineární odvodňovací systém a úzký sloupek, které spojují vysoké vizuální hodnoty a komfort při používání.

Zdroj: Aluprof

Vnější stínění pro ochranu klimatu a nižší účty

Pro ještě lepší regulaci teploty uvnitř budov Aluprof již před nějakou dobou uvedl na trh inovativní venkovní stínění. Mezi nejvýznamnější patří průkopnický systém SkyTwin, který kombinuje funkce venkovní rolety a screenu v jednom výrobku, venkovní žaluzie SkyFlow, jež díky nastavitelným lamelám zachovávají optický komfort v interiérech, a screeny SkyRoll vyrobené ze speciálních tkanin, které účinně odrážejí sluneční záření a zároveň tvoří atraktivní prvek fasády.

Všechna tato řešení jsou kompatibilní s okny a dveřmi z portfolia firmy a dohromady zlepšují energetickou účinnost budov. Například nepoužití sluneční clony způsobuje, že 30 až 80 % slunečního záření proniká do místností a způsobuje jejich přehřátí. Sluneční clony instalované zvenčí okna zajišťují, že 80–90 % slunečních paprsků zůstane před sklem, což je mnohem lepší výsledek než při použití vnitřního stínění, které zastaví a pohltí pouze 37 % záření.

Zdroj: Aluprof

Zajímavé výsledky přináší i simulace používání screenů, kterou Aluprof společně s firmou Serge Ferrari provedl pro nemocnici v Berlíně. Po analýze výsledků se ukázalo, že roční spotřeba energie pro jižní fasádu vybavenou screeny se snížila o 50 % a pro celou budovu o 30 %.

Pokud jde o tepelnou izolaci rolet, testy provedené ve spolupráci s Polytechnikou v Krakově prokázaly, že venkovní rolety mohou snížit tepelné ztráty okny až o 26 %. Tyto vynikající izolační parametry vnějších clon vedou k nižší spotřebě elektřiny a fosilních paliv, což je ekonomický přínos v době rostoucích cen energie a také ekologický přínos. Odborníci z Guidehouse odhadují, že používání inteligentních a dynamických forem stínění v Evropě by mohlo do roku 2050 snížit emise CO2 o 100 milionů tun a dosáhnout úspor až 285 bilionů EUR. 

Szymon Marciniak ambasádor kampani Aluprof
Szymon Marciniak ambasádor kampani Aluprof | Zdroj: Aluprof

 

Řešení „all in one“

Aluprof prosazuje myšlenku udržitelného rozvoje ve stavebnictví a implementuje opatření ke snížení uhlíkové stopy. S pomocí mezinárodně uznávaného velvyslance, fotbalového rozhodčího Szymona Marciniaka, chce společnost ještě efektivněji propagovat svá komplexní, energeticky úsporná řešení, která zvyšují energetickou účinnost budov. Nižší spotřeba energie znamená nejen výrazné úspory na účtech, což je klíčové v době vysokých nákladů na energii, ale také významný přínos pro ochranu klimatu. Klíčové je však použití řešení „all in one“, která se vzájemně doplňují a umožňují tak efektivnější ochranu budov proti ochlazování v zimě a nadměrnému přehřívání v létě.

Szymon Marciniak
Szymon Marciniak | Zdroj: Aluprof

Aluprof s globální propagační kampaní

Cílem kampaně je upozornit investory na problematiku energetické náročnosti budov a s tím spojené výhody – jak finanční, tak i ekologické. Díky snížení energetické náročnosti budov, ať už na vytápění v zimě nebo chlazení v létě, lze snížit účty za energie až o 30 % a současně přispět ke zpomalení změn klimatu.

Ve spolupráci s velvyslancem značky, Szymonem Marciniakem, jsou v rámci kampaně naplánovány televizní spoty, tisková reklama a rozsáhlé aktivity na internetu a sociálních sítích. Za koncept kampaně je zodpovědný kreativní tým Digi Digi, výrobu filmů a relací koordinuje F4 Studio. Důležitým grafickým prvkem kampaně je zelená karta a slogan „Hrajeme fér s přírodou“, což odkazuje jak na profesi Marciniaka, tak na hodnoty značky Aluprof.

Více informací naleznete na stránkách výrobce: aluprof.com.

Szymon Marciniak
Szymon Marciniak ambasádor kampani Aluprof

Zdroj: PR článek společnosti Aluprof