Češi věří Bramacu
Bramac byl zvolen nejdůvěryhodnější značkou ve stavebnictví. Toto ocenění získal v rámci jedinečného marketingového programu, který monitoruje a oceňuje značky, kterým čeští spotřebitelé nejvíce důvěřují.
Průzkum „Nejdůvěryhodnější značka“ organizuje společnost Atoz marketing ve spolupráci se dvěma renomovanými výzkumnými agenturami STEM/MARK a Nielsen Czech Republic. Letos na podzim se do něj zapojilo na 4000 respondentů, kteří tvořili reprezentativní vzorek českých spotřebitelů. Prostřednictvím online dotazníků hodnotili téměř 600 značek v 60 skupinách. V každé kategorii zvítězila jen jedna nejdůvěryhodnější značka Tento marketingový program usnadňuje zákazníkům orientaci v široké nabídce produktů napříč spotřebitelským trhem a pomáhá odlišit špičkové výrobky od těch ostatních.
Slavnostní vyhlášení výsledků programu Důvěryhodné značky se uskutečnilo 9. listopadu 2017, v prostorách Pražské křižovatky – kostela sv. Anny v Praze. Galavečera se zúčastnilo na 200 VIP profesionálů z oblasti marketingu a obchodu. Ocenění Nejdůvěryhodnější značka 2017 za Bramac převzali generální ředitel společnosti Mag. Gerald Resch, MBA, CSE a vedoucí marketingového oddělení Ing. Petra Sinkulová.
„Spotřebitelská důvěra je jednou z nejdůležitějších hodnot každé značky, proto si ocenění velmi vážíme. Výsledky výzkumu vnímáme jako reakci trhu na naši marketingovou strategii, která se orientuje na potřeby a očekávání zákazníků. Je to ale také závazek do budoucna, neboť spotřebitelská důvěra se velmi obtížně získává, ale snadno ztrácí. Naší prioritou je tedy důraz na vysokou kvalitu našich výrobků, inovativní přístup a rozsáhlý servis a poradenství našim zákazníkům.“ komentuje prvenství vedoucí marketingu ing. Petra Sinkulová.
Bramacu se vítězstvím v anketě podařilo završit úspěšný rok plný prestižních ocenění a vítězství. Letos mimo jiné získal cenu Zlatá taška 2017 za svůj výrobek Classic Protector PLUS, certifikáty TOP QUALITY pro betonové a keramické, pálené střešní tašky či mediální ocenění Čtenáři Receptáře doporučují.