Značka Tondach mění logo a webové stránky
Značka české pálené střešní krytiny Tondach mění od 1. 1. 2018 výrazně styl své marketingové komunikace. Od tohoto data se bude nadále prezentovat pod novým logem, které vychází z vizuálního stylu společnosti Wienerberger. Další významnou novinkou v marketingové komunikaci Tondach je implementace dosud samostatné webové prezentace do webu mateřského koncernu Wienerberger.
K 1. 1. 2018 učinila značka Tondach další krok k integraci do nadnárodního koncernu Wienerberger. Od tohoto data se tak stává nedílnou součástí jeho produktového portfolia.
„V České republice to znamená, že vůči trhu i ostatním subjektům bude pálená střešní krytina Tondach prezentována na stejné úrovni a se stejným důrazem jako značka zdicího systému Porotherm. Legislativně zůstává společnost TONDACH Česká republika s. r. o. stále samostatným subjektem,“ uvádí Robert Krestýn, obchodní ředitel TONDACH Česká republika s. r. o.
Konkrétně se tato skutečnost projeví:
Změnou loga Tondach, které je nově složeno ze dvou částí: logotypu plamene a značky Tondach.
Odstartováním procesu rebrandingu, kdy v období prosinec 2017 – březen 2018 proběhne proces přeznačování a výměny starého loga za nové na všech nosičích a firemních materiálech.
Převodem webových stránek tondach.cz. Tato firemní webová prezentace bude přesměrována do webu wienerberger.cz. Ke konci ledna zde zákazníci i obchodní partneři nově naleznou veškeré informace o produktech a službách značky Tondach.
Rebrandingem značky Keratherm. Proces přeznačení proběhne také u značky cihel Keratherm, která patří do produkce společnosti Tondach.
Zákazníci i obchodní partneři budou v období od poloviny ledna do konce února 2018 informování o výše uvedených změnách prostřednictvím speciální marketingové kampaně. Na nový styl marketingové komunikace přechází značka Tondach v rámci celého koncernu Wienerberger.
Zdroj: Wienerberger cihlářský průmysl, a. s.