KORADO spustilo nový web. Zaměřený je také na koncové zákazníky
Přední český výrobce otopných těles – společnost KORADO spustilo nový web. Kromě technických dat, která jsou důležitá pro odborníky je na webu i inspirace pro nákup klasických i designových otopných těles, konvektorů či větracích jednotek, ale také kontakt na prodejce.
„Původní web byl pojatý technicky se zaměřením především na B2B a odborníky – důkladnou analýzou jsme ovšem zjistili, že i pro ně je mnohdy orientace složitá. V rámci modernizace webu tedy došlo ke zjednodušení cesty k informacím, a to nejen pro odborníky, ale také pro koncové zákazníky,“ vysvětluje Milena Daňková ze společnosti KORADO.
Cílem změny webu bylo maximálně zjednodušit doposud složitou navigaci, zvýšit organickou návštěvnost a zlepšit zákaznickou zkušenost. Osvědčené a hojně využívané funkcionality byly zachovány, a navíc přibyly další, které se v rámci výzkumu ukázaly jako přínosné pro všechny cílové skupiny.
Nový průvodce výběrem produktu
Novinkou na webu je přehledný průvodce, který laikům i odborníkům pomůže při jednotlivých krocích výběru. Zákazníci se také mohou inspirovat hotovými realizacemi obývacích a dětských pokojů, ložnic, kuchyní, koupelen i kanceláří. Nový web pro společnost KORADO vytvořila digitální agentura BlueGhost.
Společnost KORADO se řadí k předním světovým výrobcům otopných ocelových těles.
Do hlavního výrobního programu společnosti KORADO patří desková otopná tělesa RADIK, trubková otopná tělesa KORALUX, designová otopná tělesa KORATHERM, lokální a centrální větrací jednotky a kompletní sortiment konvektorů.