V čem se odesílá stavební materiál?
Nakupování přes internet je mezi lidmi čím dál oblíbenější. Šetří totiž spoustu času, navíc si můžete snadno objednat i zboží, které nikde ve vašem okolí nemají. Oblast stavebnictví je však v objednávání online poněkud specifická. Komplikovanější je nejen výběr, ale rovněž odeslání produktů.
Mnohé stavebniny svůj e-shop mají, nabídka v nich ovšem bývá omezená. Ostatně málokdo by si troufl vybrat online třeba střechu. Přes internet se prodávají spíš doplňky a drobnější výrobky, jako jsou různá lepidla, fólie apod. Na ty pak při odeslání stačí obyčejná krabice.
Vlastním autem se vozí velké zboží
Střešní tašky a cihly. To jsou typické příklady produktů, které většina stavebnin dodává s dopravou zdarma. K zákazníkům je vozí vlastním autem naskládané na paletách, zpravidla je dokážou i složit. Vlastní auto se ovšem nevyplatí, pokud má zákazník zájem o nějaké menší věci. V takovém případě přichází na řadu přepravní společnosti či pošta. Každé stavebniny to mají nastavené jinak a mnohde vám pošlou i to, co by jinde odeslat odmítli, jelikož by hrozilo velké riziko poškození.
Při dobrém zabalení se většinou nic nestane
Možná sami víte, že pošta a pracovníci přepravních společností s balíky kolikrát nezacházejí příliš přívětivě, přestože je na nich lepicí páska s nápisem „křehké“. Pokud se ovšem věc uvnitř dobře zabalí, šance poškození je malá.
Každá firma, která má svůj e-shop, stavebniny nevyjímaje, by měla disponovat patřičným obalovým a výplňovým materiálem. Nejlépe poslouží bublinková fólie či vzduchové polštářky. Méně profesionálně pak vypadá zabalení do novin.
Ostatně drobnosti, jako jsou třeba šroubky, lze poslat jen pomocí bublinkové obálky. Nutno podotknout, že lidé si většinou pro takové zboží raději zajedou do stavebnin, než aby si jej objednávali a platili poštovné. Přesto i mezi stavebninami roste počet těch, kteří mají svůj e-shop. Takový je prostě trend moderní doby.
ZDROJ: PR článek společnosti Komplexmat s.r.o.