Ytong je potřetí Nejdůvěryhodnější značkou stavebního materiálu
Sedmý ročník marketingového ocenění Nejdůvěryhodnější značka 2021 zná výsledky průzkumu, zaměřeného na důvěru ve značky prodávané na území České republiky.
Dotázáno bylo čtyři tisíce respondentů, kteří hodnotili přibližně sedm set značek z osmdesáti kategorií nejrůznějších oblastí, jako jsou služby, poskytovatelé energií, drogerie, potraviny a mnoho dalších. Jednou z hodnocených kategorií byly i stavební materiály, kde si už potřetí v řadě odnesl titul Nejdůvěryhodnější značka stavebního materiálu pórobetonový stavební systém Ytong.
Program Důvěryhodné značky jako takové pandemie a společenská situace nezasáhla, naopak posílila. Nyní je důvěra a stabilita na trhu důležitější než kdy jindy. Podobně to vidí i Luděk Suchomel, marketingový ředitel společnosti Xella CZ:
„Jsme velice potěšeni, že se nám podařilo obhájit loňské vítězství a potřetí v řadě obdržet tak významné ocenění, postavené na důvěře zákazníků. Mám radost, když hodnoty, jimiž naše firma žije (zde konkrétně „Jsme tu pro zákazníka“) nejsou jen řádky na papíře, ale opravdu se dějí. Příjemným bonusem je i fakt, že se tak stává v době nestálosti na stavebním trhu, cenových růstů a zhoršené dostupnosti stavebních materiálů. Pozitivní zpětná vazba od našich zákazníků je pro nás potvrzením, že lidé i v nelehkých časech volí při řešení svého bydlení kvalitní, osvědčené a důvěryhodné značky, mezi které Ytong dlouhodobě patří. Poděkování patří také všem zaměstnancům společnosti Xella, kteří mají na ocenění svůj podíl a určitě si jej za dlouhodobou kvalitu a prozákaznický přístup zaslouží.“
Letos proběhlo vyhlášení Nejdůvěryhodnějších značek 2021 v rámci slavnostního galavečera, který se uskutečnil 11. listopadu tohoto roku v Martinickém paláci na Hradčanském náměstí v Praze. „Značky jsou nominovány automaticky na základě prodejů a v každé kategorii může být nejdůvěryhodnější pouze jedna značka. To zaručuje, že oceněné značky jsou skutečné silné a důvěryhodné.“ říká Lukáš Matějka, manažer společnosti Atoz Marketing Services, která projekt ve spolupráci s výzkumnou agenturou NielsenIQ a řadou mediálních partnerů pořádá.